Ensto rakentaa kestävämpää huomista pakkaus kerrallaan

Uusissa pakkauksissa on enemmän kierrätyskuitua, ja niissä on käytetty vähemmän värejä sekä pakkausmateriaaleja.

Ensto haluaa vähentää pakkaustensa ympäristövaikutuksia ja auttaa asiakkaitaan tekemään kestävämpiä valintoja. Sen takia olemme suunnitelleet tuotteillemme kokonaan uudet, entistä ekologisemmat pakkaukset.

Käytämme pakkauksissamme nyt mahdollisimman paljon kierrätettäviä materiaaleja, kuten ruskeaa aaltopahvia. Olemme myös vähentäneet pakkausten painatuksessa käytettävien värien määrää ja suosimme ympäristöystävällisempiä pakkausmenetelmiä vähentääksemme pakkausmateriaalien määrää. Ympäristöarvojen lisäksi pakkausten suunnittelussa on otettu huomioon Enston ammattilais- ja kuluttaja-asiakkaat. Pakkaukset on helppo varastoida, tunnistaa ja käyttää. Niiden design on yksinkertaisen tyylikäs ja se noudattaa Enston brändi-ilmettä.

Uudistuksella on suuri merkitys, sillä toimitamme vuosittain noin 20 000 erilaista tuotetta. Otamme uudet ekologisemmat pakkaukset käyttöön vaiheittain keväästä alkaen.

Rakennetaan yhdessä kestävämpää huomista – pakkaus kerrallaan!

Lisätietoja

Pia Hänninen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Ensto Oy, puh. 0400 492 142, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Jenni Niemelä, viestintäpäällikkö, Ensto Oy, puh. 040 573 7853, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lataa kuva

Ensto lyhyesti

Ensto on 60-vuotias kansainvälinen perheyritys, joka suunnittelee ja tarjoaa älykkäitä sähköistysratkaisuja, jotka tekevät älykkäistä sähköverkoista, rakennuksista ja liikenteestä entistä turvallisempia, toimivampia, luotettavampia ja tehokkaampia.

Vuonna 1958 perustettu Ensto työllistää 1 600 ammattilaista Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Aasiassa. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli noin 260 miljoonaa euroa. Uskomme parempaan elämään sähköllä ja kestävämpään huomiseen.

 

vision-and-social-channels