Varmista paikkasi hyvissä ajoin - koulutukseen otetaan vain 15 osallistujaa!

Teknisen kaupan Asiakasta haastavan ratkaisumyyntivalmennuksen on suorittanut jo yli 200 teknisen kaupan myynnin ammattilaista. Onko sinun yrityksesi myynnissä tarvetta kehittää ratkaisumyynnin osaamista? Teknisen Kaupan Liiton Talent Vectian kanssa toteuttama Asiakasta haastava ratkaisumyynti -valmennusohjelma alkaa taas maaliskuussa 2017.

Tekniselle kaupalle räätälöity koulutusohjelmamme on saavuttanut suuren suosion. Kevään valmennuskokonaisuus alkaa 7.3.2017. Koulutus koostuu neljästä moduulista, joihin kuuluvat valmennuspäivät ja välitehtävät. Valmennukset toteutetaan ryhmissä joissa on 10-15 osallistujaa teknisen kaupan yrityksistä. Valmennuksessa osallistujat saavat käytännön työkaluja, esimerkkejä ja ideoita, oppeja ja oivalluksia muista yrityksistä sekä henkilökohtaisia taitoja ja valmiuksia ratkaisumyynnin edistämiseen.

Myynnin valmennusohjelman kevään 2017 aikataulu:

- Myynnin valmennus, valmennuspäivät: 7.3., 4.4., 25.4. ja 16.5.2017

Moduuli 1: Asiakasymmärrys
Moduuli 2: Asiakkaan haastaminen
Moduuli 3: Ratkaisun löytäminen
Moduuli 4: Ihmisten erilaisuus

Koulutuspäivät ovat koko päivän tilaisuuksia klo 9:00 - 16:00 ja ne järjestetään liiton toimitalossa osoitteessa Särkiniementie 3, 00210 Helsinki (Lauttasaari), kokoustilassa OHMI.

Tarjoamme valmennuskokonaisuuden kilpailukykyiseen osallistujahintaan:
Myynnin valmennus (4 pvää) jäsenyrityksille 1600 €, muille 2400 € - hintoihin lisätään arvonlisävero.

Ilmoittaudu valmennukseen alla olevasta linkistä viimeistään 17.2.2017 mennessä: Myynnin valmennus

Lue lisää valmennusohjelmasta ja sen sisällöstä liitteenä olevasta esitteestä tai ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!
Valmennuksen käyneiden jäsenyrityksien edustajien kokemuksia valmennuksesta pääset lukemaan täältä ja täältä.

Tulevaisuuden menestys ei tule automaattisesti - se on tehtävä itse. Varmista, että organisaatiosi on viritetty uutta liiketoimintaa luovaksi ja asiakasta aidosti haastavaksi!

Katso esite

Hannu Kyyhkynen