Teknisen Kaupan Liiton jäsenyrityksille avautuu ainutlaatuinen mahdollisuus kouluttaa tiiminvetäjiä ja muita lähiesimiehiä, kun Mercuriassa käynnistyy Lähiesimiestutkinnon (LAT) koulutus teknisen kaupan myynnin esimiehille. Koulutus on jäsenyritystemme avulla räätälöity juuri tekniseen kauppaan sopivaksi.

Koulutus koostuu lähiopetuspäivistä, etätehtävistä sekä työssä oppimisesta. Koulutus kestää reilun vuoden ja sopii jo esimiestyössä toimiville. Tietopuolinen osuus sisältää muun muassa erilaisten vuorovaikutustyylien, ohjauksen ja perehdytyksen, asiakassuhteiden hoitamisen ja kannattavuuden opiskelua.

Poikkeuksellisesti tammikuussa 2018 käynnistyvästä ensimmäisestä kurssista ei peritä muita maksuja kuin mahdollinen tutkintomaksu. Jäsenyrityksistä koostuva ryhmä valitsi Mercurian koulutuksen toteuttajaksi. Tartu nyt tilaisuuteen ja hanki itsellesi tai työntekijöillenne tutkinto, josta on selvää hyötyä työssä!

Lisätiedot: kehittämispäällikkö Matti Sartonen, Mercuria, puh. 040 120 6568, sähköposti Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. .

Lue lisää ja hae Mercurian sivuilta tästä linkistä !

Lue lisää Teknisen Kaupan Liiton sivuilta tästä linkistä !

Valoisaa koulutussyksyä toivottaen

Hannu Kyyhkynen - Asiamies, Osaamisen kehittämine