Tervetuloa aamukahvitilaisuuteen!

Teollinen vallankumous 4.0 Suomessa

Neljäs teollinen vallankumous, Industry 4.0 tekee tuloaan. Lähitulevaisuudessa tuotteet räätälöidään asiakkaiden tilauksien mukaisesti huomattavasti nykyistä laajemmassa mittakaavassa. Valmistava teollisuus muuttuu rajusti, sillä osa teollisesta tuotannosta siirtyy lähelle kuluttajia takaisin perinteisiin teollisuusmaihin.

Aika: Keskiviikko 29.11.2017 kello 9.00 - 10.30 (aamukahvi kello 8.30 alkaen)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki - kokoustila OHMI, 1. krs
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: tästä LINKISTÄ 22.11.2017 mennessä

Nykyteollisuuteen kuuluvat jo vahvasti automaatio ja robotiikka. Automatisoimalla ja robotiikan avulla teollisuusympäristöistä saadaan tuottavia sekä monipuolisia ympärivuorokautiseen toimintaan. Robotiikasta onkin tullut monella toimialalla ratkaiseva asia yritysten menestymisessä. Millaisia liiketoimintamahdollisuuksia robotiikka sitten tarjoaa teknisen kaupan yritykselle?

Toimitusjohtaja Cristina Anderssonin mielestä Suomessa on juututtu liikaa vain digitalisaatioon - luullaan, että se riittää. Toimintojen digitalisointi on vasta ensimmäinen askel neljänteen teolliseen vallankumoukseen. Cristina kertoo tilaisuudessa robotisaation mahdollisuuksista ja merkityksestä tekniselle kaupalle. Cristina Andersson on muun muassa Robotics Finland -hankkeen edistäjä, tietokirjailija ja yrittäjä. Lisäksi tilaisuudessa keskustellaan automatisaation ja keinoälyn merkityksestä tuottavuuden kehittämisessä.

Tule mukaan keskustelemaan ja kuulemaan lisää aamukahvitilaisuuteemme!

Tilaisuuden ohjelma:

• Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Tilaisuuden avaus
    Jan Sucksdorff, Asiamies, Teknisen Kaupan Liitto ry
  • "Miten robotiikka voi edistää teknistä kauppaa?"
    Cristina Andersson, Toimitusjohtaja, Develor Productions Oy
  • "Automatisaatio ja keinoäly mahdollistavat tuottavuuden kehittämisen teollisuudessa"
    Yrityspuheenvuoro
  • Keskustelua ja kysymyksiä
  • Tilaisuuden yhteenveto
    Jan Sucksdorff,
    Asiamies, Teknisen Kaupan Liitto ry

Aamupalatarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta viimeistään 22.11.2017. Paikkoja on rajoitetusti.
Välitäthän kutsun ystävällisesti kollegoillesi ja muille organisaatiosi jäsenille, jos katsot tilaisuuden sopivan myös heille!

Tervetuloa!

Hannu Kyyhkynen