Asiakasta haastava ratkaisumyyntivalmennus on uudistunut: varmista paikkasi hyvissä ajoin - koulutukseen otetaan vain 15 osallistujaa!

Teknisen Kaupan Liiton Talent Vectian kanssa toteuttama Asiakasta haastava ratkaisumyynti -valmennusohjelma alkaa taas. Päivitimme suositun valmennuksemme sisältöä ja oppimismenetelmiä.

Tekniselle kaupalle räätälöity koulutusohjelmamme on saavuttanut suuren suosion. Ratkaisumyyntivalmennuksen on suorittanut jo noin 270 teknisen kaupan myynnin ammattilaista. Onko sinun yrityksesi myynnissä tarvetta kehittää modernin ratkaisumyynnin osaamista? Syksyn valmennuskokonaisuus alkaa 2.10.2018. Koulutus koostuu neljästä moduulista, joihin kuuluvat valmennuspäivät ja välitehtävät. Valmennukset toteutetaan ryhmissä joissa on 10-15 osallistujaa teknisen kaupan yrityksistä. Valmennuksessa osallistujat saavat käytännön työkaluja, esimerkkejä ja ideoita, oppeja ja oivalluksia muista yrityksistä sekä henkilökohtaisia taitoja ja valmiuksia ratkaisumyynnin edistämiseen.

Myynnin valmennusohjelman syksyn 2018 aikataulu:

- Myynnin valmennus, valmennuspäivät: 2.10., 23.10., 13.11. ja 4.12.2018

Moduuli 1: Uuden ajan ratkaisumyynti ja ammattimainen valmistautuminen
Moduuli 2: Asiakkaan ääni ja rakentava haastaminen
Moduuli 3: Ratkaisujen esittäminen ja hyödyn argumentointi sekä asiakkaan vakuuttaminen
Moduuli 4: Minä vaikuttajana

Koulutuspäivät ovat koko päivän tilaisuuksia klo 9:00 - 16:00 (aamukahvi tarjolla klo 8:30 alkaen) ja ne järjestetään yhdistyksen toimitalossa osoitteessa Särkiniementie 3, 00210 Helsinki (Lauttasaari), kokoustilassa OHMI ja Terassi.

Tarjoamme valmennuskokonaisuuden kilpailukykyiseen osallistujahintaan:

Myynnin valmennus (4 pvää) TK:n ja STK:n jäsenyrityksille 1600 €, muille 2400 € - hintoihin lisätään arvonlisävero.

Ilmoittaudu valmennukseen alla olevasta linkistä viimeistään 15.9.2018 mennessä tästä linkistä

Lue lisää valmennusohjelmasta ja sen sisällöstä esitteestä tai ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Katso esite

Tulevaisuuden menestys ei tule automaattisesti - se on tehtävä itse. Varmista, että organisaatiosi on viritetty uutta liiketoimintaa luovaksi ja asiakasta aidosti haastavaksi!

Hannu Kyyhkynen
Asiamies, Osaamisen kehittäminen