Tervetuloa Teknisen Kaupan työllistämisinfoon: Löytääkö yrityksesi helposti uusia osaajia? Osaajien ja osaamisen rekrytointi on teknisen kaupan yrityksissä yksi keskeisimmistä tulevaisuuden menestystekijöistä. Ammatillisissa tutkinnoissa painopiste siirtyy yhä vahvemmin lähiopetuksesta työpaikoilla tapahtuvaan oppimiseen. Aika: Torstai 8.11.2018 klo 9.00 - 12.00 (aamukahvi 8.30 alkaen)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki, kokoustila OHMI 1. krs
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 1.11.2018 mennessä

Löydätkö helposti uusia osaajia? Ovatko koulutussopimus tai oppisopimuskoulutus sinulle tuttuja työllistämisen vaihtoehtoja? Nyt kannattaa aktivoitua ja osallistua infotilaisuuteemme 8.11., missä kerrotaan miten uudistunut ammatillinen koulutus vastaa työllistämisen haasteisiin. Lisäksi kerromme työpaikkaohjauksen merkityksestä ja käytössä olevista työkaluista. Tilaisuudessa kuulet myös konkreettisen yritysesimerkin; miten Wihuri Oy Teknisessä Kaupassa on vastattu rekrytointihaasteisiin.
TILAISUUDEN OHELMA: Päivän avaus ja tavoitteet
Asiamies Hannu Kyyhkynen, Teknisen Kaupan Liitto ry Ammatillisen koulutuksen uudistuminen yritysnäkökulmasta
- Opiskelijoille vaihtoehtoina koulutussopimus ja oppisopimus
Asiantuntija Mirja Hannula, EK Tutkintouudistus vastaamaan työelämän tarpeita
- Miten yrityksesi voi hyödyntää uusia tutkintoja?
Koulutusjohtaja Jaana Ekfors, Edupoli
- Myynnin ammattitutkinto oppisopimuskoulutuksena
Kouluttaja Juha Leppävuori, Amiedu Kahvitauko Hyvällä työpaikkaohjauksella voit varmistaa rekrytoinnin onnistumisen
- Ohjaan.fi -sivusto käytössäsi 24/7
Kouluttaja Outi Huvinen, Omnia
Työpaikkaohjaajaksi valmentautumisen opintokokonaisuus
Kehitysjohtaja Tarja Mykrä, Mercuria Case Wihuri Oy Tekninen Kauppa
- Miten löydät uusia osaajia yritykseesi?
Kehitys- ja henkilöstöjohtaja Kata Aarnio-Wihuri, Wihuri Oy Tekninen Kauppa Tilaisuuden päätös ja yhteenveto (klo 12.00)
Asiamies Hannu Kyyhkynen, Teknisen Kaupan Liitto ry

Aamupalatarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta viimeistään 1.11.2018. Paikkoja on rajoitetusti. Välitäthän kutsun ystävällisesti myös kollegoillesi ja muille organisaation jäsenille, jos katsot tilaisuuden sopivan heille!

Tervetuloa!

Hannu Kyyhkynen
Asiamies, Osaamisen kehittäminen
Teknisen Kaupan Liitto ry.
GSM 050 599 4942
hannu.kyyhkynen(at)tekninen.fi
Tämä koulutuskutsu lähetetään jäsenorganisaatioidemme palveluksessa oleville henkilöille.
Osoitelähde: yhdistyksen jäsenrekisteri.