Tervetuloa vuoden 2019 ensimmäiseen aamukahvitilaisuuteen! Rakentamisen prosessit tehostuvat digitalisaation avulla - vaikutukset tekniselle kaupalle?

Aika:
Torstai 7.2.2019 kello 9.00 - 10.30 (aamukahvi kello 8.30 alkaen)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki - kokoustila OHMI, 1. krs
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 1.2.2019 mennessä

Merkittäviä digitalisaation mahdollistamia ratkaisuja kehitetään jatkuvasti teollisuudessa ja teknisessä kaupassa. Vuoden ensimmäisessä aamukahvitilaisuudessa teemana on rakentamisen prosessien tehostuminen digitalisaation avulla ja sen vaikutukset tekniselle kaupalle.

Rakennusala digitalisoituu. Tietotyökalut ja reaaliaikainen seuranta parantavat mahdollisuuksia puuttua mahdollisiin virhetilanteisiin jo suunnitteluvaiheessa ja/tai heti niiden synnyttyä, jolloin virheet eivät monistu rakentamisen aikana. Digitaalisten työkalujen avulla työmaalla liikkuva tieto pystytään jäsentelemään ja visualisoimaan kaikkia hyödyttäväksi tiedoksi. Toimitusjohtaja Jussi Aho kertoo, miten Fira Oy on tehostanut rakentamisen prosesseja digitalisaation avulla ja mitä odotuksia tästä syntyy tavaran- ja palveluntoimittajille.

Ohjemassa on havainnollisia esimerkkejä rakennusalan digitalisoitumisesta ja mahdollisuus käydä keskustelua alan ammattilaisten kanssa. Tilaisuus on tarkoitettu yritysjohdolle, myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille sekä luonnollisesti yritysten digitaalisista palveluista vastaaville henkilöille. Tule oppimaan uutta ja keskustelemaan aamukahvitilaisuuteemme!

Tilaisuuden ohjelma:

• Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen

• Tilaisuuden avaus
    Hannu Kyyhkynen, Asiamies - Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry

• Digitaaliset ratkaisut Fira Oy:n liiketoiminnassa
    - keskustelua kehityksen vaikutuksista ja merkityksestä tekniselle kaupalle
    Jussi Aho, Toimitusjohtaja, Fira Oy

• Mitä Fira Oy odottaa palvelun/tavarantoimittajilta
    - Keskustelua keskeisistä odotuksista ja teknisen kaupan tarjoamasta
    Jussi Aho,
    Toimitusjohtaja, Fira Oy

• Tilaisuuden yhteenveto
    Hannu Kyyhkynen
    , Asiamies - Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry

Aamupalatarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta viimeistään 1.2.2019. Paikkoja on rajoitetusti.

Välitäthän kutsun ystävällisesti kollegoillesi ja muille organisaatiosi jäsenille, jos katsot tilaisuuden sopivan myös heille!

Tervetuloa!

Hannu Kyyhkynen