Tervetuloa Jyväskylän messuilla osastollemme AULA 1

Tule tervehtimään ja keskustelemaan ajankohtaisista
tuotetietoasioista. Nähdään messuilla!

Tule mukaan vahvaan joukkoon - STK:n jäseneksi pääseminen helpottui

STK:n syyskokous teki sääntömuutoksen, jolla helpotettiin liiton jäseneksi hyväksymistä. Tavoitteena on saada entistä kattavammin mukaan sähköistysalan vakiintuneita toimijoita, jotta liiton painoarvo koko toimialan edustajana ja yhteiskunnallisena vaikuttajana kasvaa.

Tästä eteenpäin varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä yhteisö, jonka merkittävänä toimialana on harjoittaa kauppaa sähköteknisillä tuotteilla tai valmistaa tai tuoda maahan sähköteknisiä tuotteita. Liiton yhteistoiminta-jäseneksi voidaan puolestaan hyväksyä yhteisö, joka haluaa tukea liiton tarkoitusta ja toimintaa.

Lue lisää liiton puheenjohtaja Mika Salokankaan blogista On aika helpottaa STK:n jäseneksi pääsemistä.

Jäsenyyden eduista, ehdoista ja hakumenettelystä löydät lisää tietoa: stkliitto.fi/jasenet.

Sähkönumeron hinta säilyy ennallaan

Sähkönumeron hinta pysyy ennallaan vuonna 2018 eli muille kuin jäsenyrityksille se on 3,20 € / kpl / vuosi (alv 0%), vähintään kuitenkin 50 € / vuosi (alv 0%).

Sähkönumeron arkistointi ja laskutus

Sähkönumerolasku perustuu tammikuun lopussa rekisterissä oleviin, aktiivisiin ja julkaisemattomiin sähkönumeroihin. Arkistoituja sähkönumeroita ei laskuteta.

Teethän arkistoinnit itsepalvelussa hyvissä ajoin ennen kuun loppua, jotta ne tulevat huomioiduksi laskutuksessa.

Muista ilmoittaa muuttuneet laskutustiedot, jotta laskut löytävät perille.

Seuraavat perehdyttämispäivät

Perehdyttämispäivissä kerrotaan sähkönumeron ja tuotetietojen merkityksesä koko toimitusketjulle, tutustutaan Sähkönumerot.fi-palvelun mahdollisuuksiin sekä opetellaan itsepalvelun ja ETIMin saloja.

9.1
. aamupäivä: Sähkönumerot.fi-perehdytys
16.1. aamupäivä: ETIM-perehdytys

16.3. aamupäivä: Sähkönumerot.fi-perehdytys
13.3. aamupäivä: ETIM-perehdytys-perehdytys

6.4. koko päivän koulutus: Sähkönumerot ja ETIM

Koulutukset järjestetään STK:n tiloissa Lauttasaaressa. Ilmoittadu mukaan viimeistään edellisen viikon perjantaina sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Koulutus on maksuton.

Tervetuloa!