stk liitto pieniSTK:n syyskokous teki sääntömuutoksen, jolla helpotettiin liiton jäseneksi hyväksymistä. Tavoitteena on saada entistä kattavammin mukaan sähköistysalan vakiintuneita toimijoita, jotta liiton painoarvo koko toimialan edustajana ja yhteiskunnallisena vaikuttajana kasvaa.

Tästä eteenpäin varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä yhteisö, jonka merkittävänä toimialana on harjoittaa kauppaa sähköteknisillä tuotteilla tai valmistaa tai tuoda maahan sähköteknisiä tuotteita. Liiton yhteistoiminta-jäseneksi voidaan puolestaan hyväksyä yhteisö, joka haluaa tukea liiton tarkoitusta ja toimintaa.

Tervetuloa kuulemaan tietoiskuni ja keskustelemaan aiheesta "Sähköteknisen Kaupan Liitto - palvelut ja hyödyt yrityksille" SähköTeleValoAV-messuilla Jyväskylässä. Olen tavattavissa tietoiskutila Voltissa C2-hallissa jokaisena messupäivänä 7.-9.2.2018 klo 15. Usein minut tavoittaa myös Sähkönumerot.fi-osastolta Aula-1:ssä.

Jäsenyyden eduista, ehdoista ja hakumenettelystä löydät lisää tietoa myös: stkliitto.fi/jasenet.

Yhteistyöterveisin

Tarja Hailikari