Sähkötukkuliikkeiden yrityskuvatutkimus toteutetaan parin vuoden välein. Sähkötukkuliikkeiden asiakkaita pyydetään arvioimaan, missä heidän käyttämänsä sähkötukkuliikkeet ovat onnistuneet ja miten sähkötukkuliikkeiden pitäisi kehittää toimintaansa. Vastaukset ovat luottamuksellisia. Kukin STK.n jäsentukku saa nimettömänä itseään koskevat vastaukset sekä yhteenvedon koko tutkimuksen tuloksista.

Sähkötukkuliikkeiden yrityskuvatutkimuksen toteuttaa Sähköteknisen Kaupan Liitto ry (STK) yhteistyössä Innolink Research Oy:n kanssa.

Jos olet viimeisen vuoden aikana ostanut sähköteknisiä tuotteita sähkötukkuliikkeistä, mutta et ole vielä sähköpostitse saamaasi kyselyyn vastannut, tee se tästä linkistä 20.9. mennessä:

Vastaamiseen kuluu aikaa noin 10 minuuttia.

Kyselyn lopussa olevan yhteystietolomakkeen täyttäneiden kesken arvomme Sähkönumerot.fi-palvelun lahjoittaman:

Apple- tai Android-yhteensopivatn älykellon, jonka voittaja saa valita omien mieltymystensä mukaan (arvo 400-500 € sis. alv).

Älykellot

Lisätietoja lomakkeen täyttämiseen liittyvissä asioissa: Heidi Salomäki, Innolink Research Oy, puh. 010 633 0200.

Yhteistyöstä ja arvokkaasta palautteestanne jo etukäteen kiittäen,

Sähköteknisen Kaupan Liitto ry
Tarja Hailikari