Hanketiedot.fi sahkonumerot.fi 2

Sähkönumerot.fi-palvelua ylläpitävä Sähköteknisen Kaupan Liitto ry on julkistanut ainutlaatuisen uuden palvelun koko sähköalan toimitusketjun käyttöön:

Tehosta projektien hallintaa

Tervetuloa uuden Hanketiedot.fi-palvelun pilottikäyttäjäksi

Mikä Hanketiedot.fi on?

Hanketiedot.fi on maksuton verkkopalvelu, jonka avulla sähkösuunnittelija, -urakoitsija tai tuotteiden myyjä voi helposti ja systemaattisesti kerätä tuotteita koskevat ehdotukset, vertailut ja luettelot perustamiinsa kansioihin ja jakaa ja työstää niitä edelleen asiakkaiden ja yhteistyökumppanien kanssa.

Miten pääsen pilotoimaan palvelua?

Saat palveluun käyttäjätunnuksen, kun täytät yhteystietosi täällä.

Miten Hanketiedot.fi toimii?

Voit luoda palveluun hankkeistasi hankekansioita ja niille alakansioita, nimetä kansiot ja kerätä niihin erilaisia url-osoitteita esim. Sähkönumerot.fi-tuotekorteille, -vertailuihin tai -listauksiin. Linkki voi johtaa myös valmistajan tuotesivulle, tukkujen verkkokauppaan tai itse asiassa minne tahansa verkossa.

Voit lähettää luomasi hankekansion tai sen alakansion sähköpostitse edelleen yhteistyökumppanillesi, joka näkee kansion ja sen sisällön ja voi halutessaan tallentaa sen itselleen muokkausta tai täydentämistä varten.

Hanketiedot.fi-palvelun käyttäjätunnus on sidottu käyttäjän työnantajayritykseen ja saman yrityksen kaikki työntekijät pääsevät tarvittaessa muokkaamaan toistensa kansioita.

Kenelle Hanketiedot.fi-palvelu on tarkoitettu?

Sähkösuunnittelijoille, -urakoitsijoille, sähköteknisten tuotteiden myyjille, tilaajille

Mitä palvelu maksaa?

Hanketiedot.fi tarjotaan käyttäjille maksutta ainakin vuoden 2021 loppuun.

Esimerkkejä palvelun hyödyntämistavoista

Suunnittelija
• Voi luoda suunnittelukohteistaan hankekansioita alakansioineen ja kerätä niihin asiakasta varten ehdotuksia eri tiloihin soveltuviksi tuotteiksi tai vaikkapa valaisinluettelon.
• Kun kansioon tallentaa linkin Sähkönumerot.fi-palvelun hakuun tai -vertailuun, voi samalla määritellä tuotteille niiden tärkeimmät tekniset ominaisuudet.
• Hankkeen myöhemmässä vaiheessa kansioon voi kerätä listauksen eri tiloihin valituista/hyväksytyistä tuotteista.

Urakoitsija
• Voi tarjouspyyntönsä ja myöhemmin tarjouksensa yhteydessä lähettää myös linkin hankekansioon, jonne hän on kerännyt linkit hankkeen yhteydessä hankittaviin tuotteisiin.
• Voi lähettää edelleen tukkuun linkkinä suunnittelijalta Hanketiedot.fi-kansiona saamansa ehdotuksen hankkeeseen suunnitelluista tuotteista ja pyytää tarjousta.
• Jos urakoitsija haluaa ehdottaa suunnittelijalle tai tilaajalle jonkun tuotteen vaihtamista toiseksi, kansioon voi kommenttien kera kerätä suunniteltujen ja tarjottujen tuotteiden vertailut, joista selvästi ilmenee tuotteiden erot.

Myyjä
• Voi tarjouksensa yhteydessä lähettää asiakkaalle linkin hankekansioon, jonne myyjä on kerännyt linkit tarjottuihin tuotteisiin. Linkit voivat johtaa valmistajan tai tukun omille tuotesivuille verkossa tai Sähkönumerot.fi-palveluun.
• Jos myyjä haluaa ehdottaa asiakkaalle jonkun tuotteen vaihtamista toiseksi, kansioon on helppo kommenttien kera kerätä vertailut alkuperäisistä ja niille vaihtoehtoisista tuotteista.

Käyttöehdot

Hanketiedot.fi-palvelun käyttöehdot löytyvät täältä.

Kiinnostuitko? Tervetuloa pilottikäyttäjäksi!

SähkölänAmmattioppilaitos Demo