ASIAKASTA HAASTAVA RATKAISUMYYNTI -VALMENNUS - SYKSYN VALMENNUSOHJELMA KÄYNNISTYY 22.10.2019!

Asiakasta haastava ratkaisumyyntivalmennus käynnistyy lokakuussa: varmista paikkasi hyvissä ajoin - koulutukseen otetaan vain 15 osallistujaa!

Teknisen Kaupan Liiton Talent Vectian kanssa toteuttama Asiakasta haastava ratkaisumyynti -valmennusohjelma alkaa taas.

Tekniselle kaupalle räätälöity koulutusohjelmamme on saavuttanut suuren suosion. Ratkaisumyyntivalmennuksen on suorittanut jo noin 290 teknisen kaupan myynnin ammattilaista. Onko sinun yrityksesi myynnissä tarvetta kehittää modernin ratkaisumyynnin osaamista? Syksyn valmennuskokonaisuus alkaa 22.10.2019. Koulutus koostuu neljästä moduulista, joihin kuuluvat valmennuspäivät ja välitehtävät. Valmennukset toteutetaan ryhmissä joissa on 10-15 osallistujaa teknisen kaupan yrityksistä. Valmennuksessa osallistujat saavat käytännön työkaluja, esimerkkejä ja ideoita, oppeja ja oivalluksia muista yrityksistä sekä henkilökohtaisia taitoja ja valmiuksia ratkaisumyynnin edistämiseen.

Myynnin valmennusohjelman syksyn 2019 aikataulu:

- Myynnin valmennus, valmennuspäivät: 22.10., 12.11., 26.11. ja 10.12.2019

Moduuli 1: Uuden ajan ratkaisumyynti ja ammattimainen valmistautuminen
Moduuli 2: Asiakkaan ääni ja rakentava haastaminen
Moduuli 3: Ratkaisujen esittäminen ja hyödyn argumentointi sekä asiakkaan vakuuttaminen
Moduuli 4: Minä vaikuttajana

Koulutuspäivät ovat koko päivän tilaisuuksia klo 9:00 - 16:00 (aamukahvi tarjolla klo 8:30 alkaen) ja ne järjestetään tapahtumatalo BANKissa, osoitteessa Unioninkatu 20, 00130 Helsinki:

Tarjoamme valmennuskokonaisuuden kilpailukykyiseen osallistujahintaan:
Myynnin valmennus (4 pvää) jäsenyrityksille 1600 €, muille 2400 € - hintoihin lisätään arvonlisävero.

Ilmoittaudu valmennukseen alla olevasta linkistä viimeistään 8.10.2019 mennessä:

Myynnin valmennus ILMOITTAUTUMINEN

Lue lisää valmennusohjelmasta esitteestä tai ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Tulevaisuuden menestys ei tule automaattisesti - se on tehtävä itse. Varmista, että organisaatiosi on viritetty uutta liiketoimintaa luovaksi ja asiakasta aidosti haastavaksi!

Ystävällisin terveisin Hannu Kyyhkynen
Johtava asiantuntija, Osaamisen kehittäminen