Tervetuloa intensiivivalmennukseen!

Työaikalain keskeiset muutokset teknisen kaupan kannalta

Aika: Torstai 14.11.2019 kello 9.00 - 11.00 (aamukahvi kello 8.30 alkaen)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Eteläranta 10, 00130 - Neuvottelukeskus
Hinta: Jäsenille 150 € + alv, muut 250 € + alv
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 7.11.2019 mennessä

Uusi työaikalaki astuu voimaan 1.1.2020. Käsittelemme koulutuksessa uuden työaikalain ja sen muutosten vaikutusta teknisen kaupan yrityksille. Uudessa työaikalaissa säädetään muun muassa joustotyöajasta ja työaikapankista, työajan enimmäismäärästä sekä päivittäisistä, vuorokautisista että viikoittaisista lepoajoista. Mitä muutoksia tulee uuden työaikalain myötä esimerkiksi säännöllisen työajan järjestämiseen? Muuttuuko työajan määritelmä ja työaikalain soveltamisala? Työaikalain keskeisistä muutoksista kouluttaa Senior Associate, asianajaja Toni Haapasalo HPP Asianajotoimisto Oy:stä.

Tilaisuuden ohjelma:

• Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Tervetuloa - tilaisuuden avaus
    Hannu Kyyhkynen, Johtava asiantuntija - Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry
  • Lain soveltamisala ja poikkeukset soveltamisalasta
  • Etätyö
  • Liukuva työaika
  • Joustotyöaika
  • Lakisääteinen työaikapankki
  • Päivittäiset tauot, vuorokausi- ja viikkolepo
  • Työajan enimmäismäärä
  • Työvuoroluettelon laatiminen
  • Työaikalain muutosten vaikutukset
    Toni Haapasalo
    , Senior Associate, asianajaja HPP Asianajotoimisto Oy

Aamupalatarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta viimeistään 7.11.2019. Paikkoja on rajoitetusti.

Välitäthän kutsun ystävällisesti kollegoillesi ja muille organisaatiosi jäsenille, jos katsot tilaisuuden sopivan myös heille!

Tervetuloa!

Hannu Kyyhkynen
Johtava asiantuntija, Osaamisen kehittäminen
Puh. 050 599 4942

Teknisen Kaupan ilmoittautumis- ja peruutusehdot kaikissa koulutuksissa ja tapahtumissa

Koulutukset ja tapahtumat ovat maksullisia (jollei toisin mainita), ja osallistumismaksut laskutetaan jälkikäteen. Kun yrityksestä osallistuu samaan intensiivivalmennukseen useampi kuin kaksi henkilöä, myönnämme kaikille yrityksen osallistujille 10 % alennuksen osallistumismaksusta. Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 3 työpäivää ennen tapahtuman tai koulutuksen alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Ilman ennakkoilmoitusta pois jääneeltä perimme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.