Erinomaiset palautteet saanut, teknisen kaupan esimiehiä kouluttava TEKLiideri -valmennus käynnistyy uudistettuna syksyllä. TEKLiideri -ohjelman rakenne ja sisältö pysyvät ennallaan, mutta osallistujien saamaa vertaispalautetta on lisätty ja henkilökohtaisiin voimavaroihin kiinnitetään ohjelman aikana entistä enemmän huomiota.

Valmennusjaksot painottuvat johtajuuden eri näkökulmiin. Keskeisessä asemassa ovat oppiminen ja uuden tiedon luominen yhdessä. Valmennusjaksojen välillä osallistujat treenaavat opittuja valmiuksia arjessa ja saavat kollegapalautetta. Lisäksi oppimista tuetaan läpi ohjelman menevillä oppimisprojekteilla, joissa hyödynnetään muun muassa kirjallisuutta. Jokainen ohjelman osallistuja saa ohjelman aikana henkilökohtaisen johtamispalautteen ja osallistuu hyvinvointimittaukseen, joka antaa esimiehille eväitä henkilökohtaiseen hyvinvoinnin rakentamiseen, työssäjaksamiseen ja palautumisen hallintaan.

Edellä mainituista lähtökohdista viritimme TEKLiideri -johtamisohjelman uudelle tasolle.

Hyödyt osallistujalle:

• Valmentaa osallistujaa tehokkaasti ja yksilöllisesti (sis. henkilökohtaisen 360-arvion ja ohjatut keskustelut omassa yrityksessä)
  • Mahdollistaa parhaiden johtamiskäytäntöjen jakamisen
  • Luo osallistujalle verkostoja teknisen kaupan toimialalla
  • Perehdyttää osallistujan viimeisimpiin johtamistrendeihin
  • Haastaa osallistujan astumaan omalle kehitysalueelleen ja mahdollistaa työtyytyväisyyden kasvun
  • Antaa osallistujalle näkemystä, varmuutta ja konkreettisia työkaluja arjen johtamiseen

TEKLiideri on viidestä intensiivijaksosta (10 päivää) koostuva koulutusohjelma teknisen kaupan johtajille ja esimiehille, jotka haluavat uudistua ja nostaa henkilökohtaisen johtamisosaamisen aivan uudelle tasolle. Seuraava ryhmä starttaa syyskuussa 2020. Valmennuskokonaisuuden hinta osallistujalta on jäsenillemme 4250 €. Lisäksi tulee kokous-, ruokailu- ja majoituspaketti 1500 € (hinnat alv 0 %).

Valmennuksen päivät ja paikat ovat: 1. jakso: Liideri suunnan näyttäjänä 22. - 23.9.2020 Mustion linna
2. jakso: Liideri esimiehenä 28. - 29.10.2020 Långvik
3. jakso: Liideri busineksen johtajana 25. - 26.11.2020 Hirvihaaran Kartano
4. jakso: Liideri uudistajana 27. - 28.1.2021 Långvik
5. jakso: Liiderinä kasvaminen 3. - 4.3.2021 Mustion linna

Lue lisää esitteestä

Ilmoittautuminen on käynnissä - varmista osallistumisesi ja ilmoittaudu TÄSTÄ 15.6.2020 mennessä. Paikkoja on rajoitetusti, mukaan syksyn 2020 ryhmään otetaan 15 - 20 osallistujaa. Lisätietoja ohjelman tarkemmasta sisällöstä saat oheisesta esitteestä tai soittamalla allekirjoittaneelle.

Nostetaan teknisen kaupan johtaminen yhdessä uudelle tasolle!

TEKLiideri -terveisin

Hannu Kyyhkynen