ASIAKASTA HAASTAVA RATKAISUMYYNTI NYT ETÄVALMENNUKSENA - SYKSYN VALMENNUSOHJELMA KÄYNNISTYY 29.9.2020!

Asiakasta haastava ratkaisumyyntivalmennus käynnistyy syyskuussa: varmista paikkasi - koulutukseen otetaan max 20 osallistujaa!

Teknisen Kaupan Liiton Talent Vectian kanssa toteuttama Asiakasta haastava ratkaisumyynti -valmennusohjelma alkaa taas.

Tekniselle kaupalle räätälöity koulutusohjelmamme on saavuttanut suuren suosion. Ratkaisumyyntivalmennuksen on suorittanut jo yli 300 teknisen kaupan myynnin ammattilaista. Onko sinun yrityksesi myynnissä tarvetta kehittää modernin ratkaisumyynnin osaamista? Syksyn valmennuskokonaisuus alkaa 29.9.2020. Koulutus koostuu neljästä moduulista, joihin kuuluvat valmennuspäivät ja välitehtävät. Valmennus toteutetaan etävalmennuksena. Toteutus tukee myyjän onnistumista nimenomaan nykyisissä haastavissa olosuhteissa. Valmennuksessa osallistujat saavat käytännön työkaluja, esimerkkejä ja ideoita, oppeja ja oivalluksia muista yrityksistä sekä henkilökohtaisia taitoja ja valmiuksia ratkaisumyynnin edistämiseen.

Myynnin valmennusohjelman syksyn 2020 aikataulu:

- Myynnin valmennus, valmennuspäivät: 29.9., 27.10., 10.11. ja 24.11.2020

Moduuli 1: Uuden ajan ratkaisumyynti ja ammattimainen valmistautuminen
Moduuli 2: Asiakkaan ääni ja rakentava haastaminen
Moduuli 3: Ratkaisujen esittäminen ja hyödyn argumentointi sekä asiakkaan vakuuttaminen
Moduuli 4: Minä vaikuttajana

Koulutuspäivät ovat koko päivän tilaisuuksia klo 9:00 - 15:00.

Tarjoamme valmennuskokonaisuuden kilpailukykyiseen osallistujahintaan:
Myynnin valmennus (4 pvää) jäsenyrityksille 1600 €, muille 2400 €. Hintoihin lisätään arvonlisävero.

HUOM. Jos samasta yrityksestä osallistuu useampi kuin yksi osallistuja tarjoamme lisäosallistujille 10% alennuksen valmennuksen hinnasta. Mikäli osallistujia on useampi kuin yksi per yritys, tukee se samalla oman myyntitiimisi kehitystä ja luo edellytykset etämyyntimahdollisuuksien laajemmalle hyödyntämiselle.

Tämä koulutuskutsu lähetetään jäsenorganisaatioidemme palveluksessa oleville henkilöille.

Osoitelähde: yhdistyksen jäsenrekisteri.

Teknisen Kaupan ilmoittautumis- ja peruutusehdot kaikissa koulutuksissa ja tapahtumissa

Koulutukset ja tapahtumat ovat maksullisia (jollei toisin mainita) ja osallistumismaksut laskutetaan jälkikäteen. Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 3 työpäivää ennen tapahtuman tai koulutuksen alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Ilman ennakkoilmoitusta pois jääneeltä perimme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.

Ilmoittaudu valmennukseen alla olevasta linkistä viimeistään 7.9.2020 mennessä:

Myynnin valmennus ILMOITTAUTUMINEN

Lue lisää valmennusohjelmasta ja sen sisällöstä liitteenä olevasta esitteestä tai ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Kokemuksia valmennusohjelmasta voit lukea TÄSTÄ.

Tulevaisuuden menestys ei tule automaattisesti - se on tehtävä itse. Varmista, että organisaatiosi on viritetty uutta liiketoimintaa luovaksi ja asiakasta aidosti haastavaksi!

Hannu Kyyhkynen
Johtava asiantuntija, Osaamisen kehittäminen