YritysAkatemian webinaarissa käydään läpi tarjoajan vaikuttamismahdollisuudet hankinnan eri vaiheissa.

Aika: 4.2.2021 klo 9-16
Paikka: Webinaari
Hinta: 590 € (ei sis. alv)
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ viimeistään 28.1.2021

Teknisen Kaupan Liiton jäsenet saavat 10% alennuksen valmennuksen hinnasta. Ilmoittautuessanne kirjoittakaa Ilmoittajan tiedot Viitetoivomus -kohtaan "Teknisen Kaupan Liiton jäsenyritys" saadaksenne alennuksen.

Kuvaus:

Hankintalaki antaa tarjoajalle entistä enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa kilpailutusten kohteisiin ja hankinnan kulkuun. Koulutuksessa käydään läpi tarjoajan vaikuttamismahdollisuudet hankinnan eri vaiheissa. Koulutuksessa käymme läpi tarjouksen laatimisen keskeiset vaiheet käytännönläheisten esimerkkien ja oikeustapausten avulla. Saat käytännön ohjeita osallistumishakemuksen ja tarjouksen tekemiseen ja siihen, miten menestyt tarjousvertailussa. Käymme läpi miten vältät tarjoajien tavallisimmat virheet.

Lue webinaarin OHJELMA.

Ilmoittautuneet saavat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääsee seuraamaan lähetystä. Kaikki striimiin ilmoittautuneet saavat tallenteen käyttöoikeuden 7 päiväksi, eli tilaisuuteen kannattaa ilmoittautua, vaikka ajankohta ei sopisikaan kalenteriisi.