Sähkönumerot.fi sai uuden Tuotevertailu-toiminnon

Sähkönumerot.fi-palvelu on kaikille avoin palvelu, josta löytyy tuotetiedot 250 000 sähköteknisestä tuotteesta. Käyttäjä voi hakea esimerkiksi teknisten ominaisuuksien avulla hankkeeseen sopivia tuotteita.

Nyt palveluun on lisätty uusi Tuotevertailu-toiminto, joka helpottaa hankkeeseen sopivien tuotteiden ja niiden rinnakkaismallien vertailua entisestään. Kiinnostavat tuotteet voi kerätä Tuotekansioon, jossa niitä voi vertailla samassa näkymässä vierekkäin. Näin tuotteiden erojen tarkastelu on helppoa.

Käyttäjä voi itse muokata Tuotevertailu-näkymää tarpeidensa mukaan. Vertailtavista tuotteista voi valita päätuotteen ja tarkastella vain niitä ominaisuuksia, jotka eroavat päätuotteesta. Käyttäjä voi myös vapaasti valita näkyviin vain tarpeen kannalta oleelliset ominaisuudet. Vertailun voi jakaa yhteistyökumppanille linkkinä tai eri tiedostomuodoissa.

Suunnittelijan ja urakoitsijan tarpeisiin

- Suunnittelijan näkökulmasta uusi toiminto helpottaa ratkaisevasti kohteen tarpeisiin sopivien tuotteiden vertailua ja valintaa Sähkönumerot.fi-palvelussa. Olen varma, että uusi toiminto tulee aktiiviseen käyttöön, toteaa Sähkösuunnittelijat NSS ry:n puheenjohtaja, Insinööritoimisto Stacon Oy:n varatoimitusjohtaja Jonne Järvinen.

Myös Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry:n puheenjohtaja, Amplit Oy:n toimitusjohtaja Jussi Kuusela toivottaa urakoitsijan työtä helpottavan toiminnon tervetulleeksi. Hän on erittäin tyytyväinen Sähköteknisen Kaupan Liiton aktiivista Sähkönumerot.fi-palvelun kehitystyöhön.

- Suomessa on ainutlaatuinen mahdollisuus tarkastella myynnissä olevien sähkötuotteiden teknisiä ominaisuuksia yhdestä avoimesta palvelusta. Nyt lisätty Tuotevertailu-toiminto on mainio esimerkki siitä, kuinka digitalisaation hyödyt voidaan tuoda työmaalle asti helpottamaan päivittäistä työtä.

- Toivonkin kaikkein toimijoiden huolehtivan, että heidän tuotteittensa tiedot löytyvät Sähkönumerot.fi-palvelusta, Kuusela sanoo.

SahkonumerotFi Tuotevertailu Kuva STK

Kuva Tuotevertailu-toiminnosta STK.

Lisätiedot:Toimitusjohtaja Tarja Hailikari, Sähköteknisen Kaupan Liitto (STK), puh. 040 7358673, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Sähköteknisen Kaupan Liitto ry (STK) edustaa sähköteknisten tuotteiden valmistajia, maahantuojia ja tukkuliikkeitä. STK edistää alan kehitystä ja vaikuttavuutta sekä tuottaa palveluja, joista merkittävin on 250.000 sähköteknistä tuotetta sisältävä Sähkönumerot.fi- tuotetietopalvelu.