Sähkötukkuliikkeiden yrityskuvatutkimus toteutetaan parin vuoden välein. Sähkötukkuliikkeiden asiakkaita pyydetään arvioimaan, missä heidän käyttämänsä sähkötukkuliikkeet ovat onnistuneet ja miten sähkötukkuliikkeiden pitäisi kehittää toimintaansa. Vastaukset ovat luottamuksellisia. Kukin STK.n jäsentukku saa nimettömänä itseään koskevat vastaukset sekä yhteenvedon koko tutkimuksen tuloksista.

Sähkötukkuliikkeiden yrityskuvatutkimuksen toteuttaa Sähköteknisen Kaupan Liitto ry (STK) yhteistyössä Innolink Research Oy:n kanssa.

Jos olet viimeisen vuoden aikana ostanut sähköteknisiä tuotteita sähkötukkuliikkeistä, mutta et ole vielä sähköpostitse saamaasi kyselyyn vastannut, tee se tästä linkistä 20.9. mennessä:

Vastaamiseen kuluu aikaa noin 10 minuuttia.

Kyselyn lopussa olevan yhteystietolomakkeen täyttäneiden kesken arvomme Sähkönumerot.fi-palvelun lahjoittamat langattomat kuulokkeet, jotka voittaja saa valita omien mieltymystensä mukaan (arvo 100-300 € sis. alv).

Langattomat kuulokkeet

Lisätietoja lomakkeen täyttämiseen liittyvissä asioissa: Antti Savijoki, Innolink Research Oy, puh. 050 526 3258.

Yhteistyöstä ja arvokkaasta palautteestanne jo etukäteen kiittäen,

Sähköteknisen Kaupan Liitto ry
Tarja Hailikari